maanantai 5. marraskuuta 2012

Sitten joskus kun ehdin


Onko teillä koskaan sellaisia sitten-kun-ehdin projekteja? Minulla on. Paljon. Näyttää siltä, että tämä blogi on yksi niistä.

Syy siihen miksi näitä lukemattomia teen-kun-ehdin projekteja kasaantuu ja niihin tarttuminen on niin kovin kovin vaikeaa, on minulla ainakin se, että aina jokin muu kiireellisempi tai muka tärkeämpi työ kiilaa edelle. Tai sitten vain yksinkertaisesti syy on se, että kun projektilla ei ole deadlinea niin siihen tarttumista on vain kovin helppo siirtää hamaan tulevaisuuteen. Toisin sanoen, saamaton mikä saamaton. Mutta puolustuksekseni voin sanoa, hei olen täällä nyt! Eikä syy siis ole se, että minulla ei juuri tällä hetkellä ole parempaa tekemistä, vaan minulle vain iski inspiraatio kirjoittaa tänne nyt.

Esittelen myös yhden erittäin painavan syyn, miksi päätin katkaista tämän niin hienosti alkaneen blogi hiljaisuuden. Sain kesän ja syksyn aikana osallistua ystäväni valokuvaus projektiin, pääosassa minun neuleet ja käsityöt. Kuvat puhukoot puolestaan, olkaatten hyvät.













Kuvat Minna Salli / Kuva-Liisa

8 kommenttia:

  1. Kaikki kuvat ovat upeita ja huivit tietenkin myös. :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, pidän erityisesti kuvasta, jossa on violettisävyinen huivi!

    VastaaPoista
  3. Onpa kyllä huikean kauniita kuvia! Ja tietysti myös kauniita neuleita. :)

    VastaaPoista
  4. "Onko teillä koskaan sellaisia sitten-kun-ehdin projekteja?" Ei varmaan nytkään kuin vain noin miljoona! :D

    Kaikki kuvat on upeita, mutta tykkään kyllä eniten tokasta ja alimmasta.

    VastaaPoista
  5. Upeat kuvat! Ihanan leikittelevät :) Tykkään erityisesti siitä että neuleet ovat ihan selkeästi pääosassa, vaikka katselukulmat ovatkin hieman taiteelliset.

    VastaaPoista
  6. Upeita neuleita ja kuvia!!!
    Kiva, kun bloggausinto iski. Mukava kuulla sinusta!
    Terveisiä!

    VastaaPoista
  7. Oih, mitä kuvia! Viimeinen on mun suosikki. :)

    VastaaPoista
  8. Oliks se toi lila-musta-kuva? ;)

    VastaaPoista